Monday, September 7, 2020

Cara unfollow followers yang tidak followback di twitter dengan mudah




Hai semua! Sebelum ni saya dah beritahu pasal cara nak menambah followers sehingga 100 followers sehari dan lebih. Jadi sekarang saya akan beritahu pula mengenai bagaimana nak unfollow mereka yang tidak followback anda dengan mudah. Anda boleh unfollow banyak-banyak dengan cara saya ini. 




So, saya akan beritahu caranya step-by-step.

1. Pergi ke Profile. 
Tekan profile anda.

2. Tekan Following.
Ini cara manual tetapi cukup mudah untuk unfollow pengikut yang tidak followback anda itu. Dahulu, twitter tidak tunjukkan siapa yang ada follow kita dan yang tidak follow melalui Following di profile. Tetapi sekarang sangat senang. Twitter dah perbaharui ia. Jadi, anda boleh tahu siapa yang ada follow anda dan yang tidak follow anda. Tak perlu nak tekan satu-satu akaun twitter followers anda itu. Yang followback anda, anda boleh nampak di Following, akan ada perkataan "Follows you" di sebelah nama akaun twitter mereka seperti gambar di bawah.

Bagi yang tidak followback anda, tidak akan ada perkataan "Follows you" itu di sebelah nama akaun twitter mereka. Jadi anda boleh ja terus unfollow mereka. Tekan Following warna biru, tekan Unfollow.



Okay, saya ada cara lain lagi yang boleh anda ikut untuk unfollow followers yang tidak followback. Tambahan lagi, pasti ada followers yang setelah dua ke tiga harinya plan untuk unfollow balik selepas followback. Bukan apa, ada juga yang nak dapatkan followers banyak tetapi following kalau boleh mereka nak sedikit ja. Nak macam tweetfamous atau artis tu. 

1. Buka link ini. https://www.unfollowspy.com/

2. Sign in dengan akaun twitter anda. 

3. Tekan Manage Users. 

Di Manage Users, anda boleh lihat jumlah Unfollowed, Followed, Doesn't Followback, dan I Don't Followback.


Dapatkan 100+ followers dalam sehari.

Selamat mencuba!

 full-width

9 comments: