Monday, February 14, 2022

MAIN GAME ONLINE PERCUMA DENGAN PLAYS.ORG



Main game online percuma dengan Plays.org. 

Bestnya sekarang ni dah ada game MENARIK dan PERCUMA ja kalau nak main. Nama game tu ialah Plays.org . Ramai juga yang dah main game online percuma ni.

Menarik game online percuma ni sebab ini adalah permainan atas talian yang tanpa iklan dan tanpa download. Saya pun boleh bermain game online ni melalui telefon, laptop, atau tablet saya. 





Kanak-kanak suka dengan game online macam ni sebab percuma kan hehehe. Orang dewasa pun boleh juga bermain game ni yaaa. Buktinya saya sendiri hahaha. Memang best dan menariklah game ni. 



ONLINE GAME MENARIK DAN PERCUMA DI PLAYS.ORG

Terdapat lebih 1,000 jenis permainan online percuma dan menarik yang boleh dimain terus tanpa didownload lagi. Lebih dari seribu jenis permainan online. Banyak betul tu ! 

Saya main pun rambang ja mata tak tahu nak pilih yang mana hahahaha. Saya sampai habiskan beberapa jam dengan main game di Plays.org tau ahahaha. Adik saya pun seronok betul tengok macam-macam jenis game nya.

Haa tengok di bawah ni, banyak kan ! Kalau anak-anak tengok confirm suka betul. 





GAME YANG MENJADI FAVOURITE SAYA

Banyak juga game yang saya teroka hehehe. Tu lah yang sampai berjama-jam main tu hahaha. Tapi yang ni adalah beberapa game yang saya suka. Saya juga nak suggest game ni untuk korang try main sekali hehehehe.





Siapa suka Kartun Spongebob Squarepants ? Saya ! Hehehe. Game ni seronok betul. Game masak burger, fries, dan sediakan minuman. Jadi kena sediakan order pelanggan sebelum masa habis. Jadi kena cepat lah. Memang best. Saya suka !





Yang ni kalau kanak-kanak main confirm suka ! Saya pun suka juga sebab menarik ni. Boleh pilih karakter nak perempuan atau lelaki. Game ni sangat bagus untuk anak-anak belajar huruf vokal, huruf konsonan, nombor, bentuk, dan warna. 





Yeah yang ni pun best ! Ni kena pakai akal lah sikit hehehehe kena bijak atur strategi. Bowling tu terikat dengan tali dan bowling terayun kiri kanan kiri kanan. Pin ball dekat bawah. Jadi kena jatuhkan bowling tu dan kenakan dekat pin ball. Kalau tak kena, korang failed. Makin lama levelnya makin mencabar. Tu yang best.





Yang ni saya suka juga ! Suka sangat. Menguji dari strategi dan kecepatan kita. Kena dapatkan untung lebih dari target harian. Kalau kurang, failed lah. Best main ni seriously. Game ni yang saya lama main hahaha.


Wehh main game ni hilang jugalah rasa stress dan penat. Baring-baring pun boleh juga main game ni dari telefon. Untuk teroka lebih banyak game lagi korang boleh buka terus Plays.org haa senang.



2 comments: