Saturday, March 27, 2021

Giveaway Raya Bersama Shida Radzuan Blog

 



Assalamualaikum. Have a nice day everyone. Jadi hari ni saya join giveaway raya dari Kak Shida Radzuan. Boleh tekan Bannder di atas kalau nak join yaa !

Perasaan saya nak menyambut bulan Ramadhan dan Syawal yang bakal tiba tak lama lagi mestilah gembira. Happy sangat sebab dapat makan makanan yang sedap-sedap. Bukan setakat di bulan Syawal ja makan sedap-sedap, time puasa pun dapat makan sedap-sedap semasa berbuka puasa. Bila pergi ke Bazar Ramadhan tu memang rambang mata sangat sebab banyak makanan sedap-sedap terjual. Alhamdulillah tahun ni kerajaan bagi juga Bazar Ramadhan tu buka dengan syarat jaga SOP. 

Selepas tu, puasa sambil nak kurangkan berat badan pun best juga hahaha. Berat badan pun dah naik dah ni semenjak tinggal balik dengan mama dan baba. Yalah dulu kan tinggal di asrama, jadi makan tu pun sikit ja. Berbanding dengan makan makanan di rumah ni hahaha. Makan banyak sangat kot, sebab tu lah berat badan naik. Jadi, saya tak sabar lah nak puasa hihihi.

Selepas bulan Ramadhan, tiba lah bulan Syawal. Dapat pakai baju cantik-cantik di hari Raya pertama. Bergambar sekeluarga. Wah best nya tu. Yang paling best kalau dapat duit raya hihihi. Entah dapat lagi kah duit raya tahun ni huhuhu. Harap-harap dapat lagi lah hahaha. Tapi saya ada plan nak bagi duit raya dekat mama dan baba. Walaupun saya belum kahwin dan kerja, tapi takpa lah. Saya dah boleh cari duit sendiri sikit-sikit, simpanan pun ada dah. Hasil dari berbisnes dgn kawan. Semoga plan saya ni menjadi lah. Insyallah, saya nak kasih juga duit raya dekat dorang 😊


Saya nak tag Dila Faizal dan kak Shikin Razali

8 comments:

  1. puasa la mmg boleh kurangkan berat badan !! cayokkk cayokkk

    ReplyDelete
  2. singgah dri GA yg sama..goodluck!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  3. Salam AYU :)
    K.shida blogwalking ke blog peserta-peserta GA Raya Bersama SRB.

    Kak shida ada plan juga nk kurg berat dalam bulan puasa ni, kalau ikut plan mcm2 nak buat tapi xpe satu per satu yg penting berat dulu heheee.. Moga dapat la kita sama2 turun berat badan ye dak..hehee

    Terima kasih sudi join Giveaway Raya Bersama SRB <3
    ALL THE EBST!

    ReplyDelete
  4. Senarai Pemenang dah keluar ya :)
    Boleh semak, Tahniah kepada semua peserta!

    ReplyDelete